Thursday, March 17, 2011

Allah Maha Agung






sabar ... sabar n sabar.... itu yang sering diperkatakan oleh orang yang di sekeliling aku ... mengenai diri ku...hampir hampir aku putus asa kecewa dan marah pada kurniaan Illahi ... kerana sering dirundung kegagalan , kekecewaan ... hanya diri ini yg akn mejadi raja kesedihan... tapi mungkin kesabaran dan ketabahn sahaja pengubat segalanyer..kini sekelip mata jika ia tertulis .. dunia akan berubah ... yg sedih boleh jadi gembira .. dan yg bahagia boleh jadi duka... setinggi tinggi kesyukuran .. dipanjatkan ..kerana peluang atau titik sinar kebahagian tu dah mula samar samar menapak pada diri aku .....aku sering salahkan diri ini... cemburu melihat kebahagian org lain... kenapa dan apa sebab musaba nyer aku tak sepeti mereka.. kini ALLAH HU AKHBAR... Allah Maha Agung .. kini baru mengerti ... dan merasainya.. akau harapa kan sinaran ini akal kekal sehingga ke SANA................

No comments:

Post a Comment

pendapatan sambilan

Biz-2u Biz-2u

jom sembang






info