Monday, November 29, 2010

jejak kasih

sweet MOment





















sudah kesekian lamanyer... aku menanti kan saat ini.. akhirnyer.. dengan rasa rendah diri .. aku dapat juga berjumpa lagi seorang waris Ahmad Mazlan.. kak rozie... huhuhu lama aku mencari n mencari dia.. semua org cari dia.. mungkin ada sebab dan musabab kenapa susah nak cari dia... hurm pass is pass tapi best la jumpa kak rozie.. cute.. cumey... happy go lucky... mmg best .. she have 3 children.cute cute n hensem semuanyer. anyway harap pas ni tak mau lagi putus lagi tali silaturahim ni.. then dah jalan jalan kat IKANO .. aku di emput ke rumah nyer.. ok ..apartment lagi.. dia masak kan untuk aku





















simple ... tapi best sangat dapat mamam semeja ngan dia.. kak rozie n her family.. sembang sembang samapai pukul 11.30 malam.. masa mencemburui kami... esok nak keje ... so kena lah balik.. walaupun ujan lebat..hope fully pas ni ada lagi kenangan 2 manis untuk diciptakan... welcume back Ahmad Mazlan's daugthers.......

No comments:

Post a Comment

pendapatan sambilan

Biz-2u Biz-2u

jom sembang






info